tisdag

Jag gör ett försök


Vad skriver man i ett första inlägg? Jag har lärt mig att man inte ska skriva man för mycket så det är nog bäst att man lägger av med det - annars kanske man bara irriterar alla som man försöker nå - så jag slutar med det nu. Bra. Vem är jag och varför bloggar jag?


Jag är ingen. Jag känner ingen kändis. Jag hänger inte med de coola kidsen i stan. Jag håller inte koll på vad som händer nästa helg, nästa månad eller nästa år på klubbscenen och jag har ingen aning om vem som jobbar var, vem som känner vem eller vem som anses vara råcool för tillfället. Mina vänner är mina kändisar, min familj mina idoler och min intelligens fungerar utmärkt som VIP-biljett.
Jag är ingen och det är ganska skönt att vara lite anonym, jag glider med, lite osynlig sådär - och därför bloggar jag, bloggvärlden behöver höra den "vanliga" människans tankar och funderingar. Jag vill dela med mig av mina insikter, vare sig de vara värdefulla eller ej. Jag vill göra tanken på de viktigare tingen i vår värld till en zahir för oss alla. Vad betyder verkligen något för oss?

Låter det pretentiöst? Jag vet inte - men uppenbarligen har jag fångat ditt intresse...

Ja - sen så blir det väl en massa oseriösa, skrattretande och bizzarra inlägg också, vi får väl se vad som händer - fånga dagen så länge!

5 kommentarer:

Karin sa...

"ngt för innekidsen" ha ha du är för rolig. Eller bara för den som gillar att läsa om det vanliga eller ovanliga livet i Malmö eller tankar från tre olika personer boende i staden. AF MALMÖ är alltså således namnet.

Veronika D sa...

Point taken my dear...

Unknown sa...

HEYYYYYYYYY LOKAAAAAAAAAAA I MISS YOU!!!!

La Mia sa...

Ha ha som jag väntat på en blogg från min kära Loca. F-n vad det dröjde:)Men inget snack om de coola folke/platserna i storstan? hm hm hm. hur ska då vi "kusinerna från landet" någonsin lära oss vad som är inne? :) baci & abbracci bella

Fabiano sa...

Hola Guapa!!Come stai!!Spero che prima o poi ci rivedremo!Magari a BARNA!un bacio